Vételár, fizetési feltételek:
A termékek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A Délmagyarország/Délvilág Hűségkártyával rendelkező vásárlók az árucikkek mellett feltüntetett „hűségkártyás áron” vásárolhatnak. A Hűségkártyára jogosultak körét szabályozó Általános Részvételi Feltételek megtalálhatók a www.delmagyar.hu oldalon az ügyfélkapu-hűségkártya menüpontban. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb: - Magyarország területén a termék átvételekor készpénzben (utánvéttel) -Magyarország területén online bankkártyás fizetéssel, házhozszállítással
Elfelejtettem a felhasználónevemet, jelszavamat?
Amennyiben már regisztrált webáruházunkban, de elfelejtette jelszavát, elég, ha az elfelejtett jelszó gombra kattint, majd megadja a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi Önnek a jelszót.
Hogyan tudom ellenőrizni a rendeléseimet?
A „Megrendeléseim” menüpontra kattintva áttekintheti a megrendelt újságok, könyvek és egyéb termékek listáját. A még kifizetetlen megrendeléseit a kifizetem linkre kattintva online kifizetheti.
A megrendelései között szűrhet időszakra is. A dátumot éé-hh-nn formában adja meg, vagy használja a mezők melletti ikonokat. A Cikk neve mezőben megadhatja a keresendő terméket.
Hol érdeklődhetek (telefonon, e-mailben) a megrendeléseimről?
Délmagyarország Kiadó:
E-mail: webaruhaz@delmagyar.hu
Tel.: 80/821-821
Vásárolhatok-e ha nincs Hűségkártyám?
Igen, vásárolhat. A Hűségkártyával nem rendelkező vásárlóinkat a regisztrációt követően az árucikkek mellett feltüntetett normál vételáron tudjuk kiszolgálni.
Hogyan juthatok hűségkártyához? A Délmagyarország/Délvilág előfizetői részére névre szóló hűségkártyát ad ki. A hűségkártya Partnereknél használható fel, vásárlásonként egyszeri alkalommal. A hűségkártya használatát a vásárlás megkezdésekor, előre jelezni kell. Hűségkártyára jogosult:
- az az előfizető, aki 2009. január 1-től 2009. december 31. napjáig terjedő időszakra vonatkozó előfizetését folyamatosan és hiánytalanul teljesítette - előfizető, aki írásban nem jelezte, hogy hűségkártyára vagy egyéb marketing küldeményre nem tart igényt - előfizető, aki 2010. január 1. napját követően, legalább 12 hónapra előre teljesíti az előfizetési díjat. -előfizető csak egy hűségkártyára jogosult.
Kártyára nem jogosultak az alábbiak: -nem természetes személy
Kedvezmények:
- Kártyabirtokos a Partnerek által meghatározott áru- illetve szolgáltatás igénybe vételekor, ár vagy egyéb kedvezményre jogosult,
- A Kártyabirtokost a weben és a magazinban feltüntetett kedvezményen kívül semmilyen további kedvezmény nem illeti meg. Az egyéb akciós termékekre a kártya további engedményt nem biztosít, a kedvezmények nem összevonhatóak.
-a Délmagyarország/Délvilág időszakos kiadványainak (könyvek, CD) kedvezményes megvásárlására jogosult. Elveszett vagy megsemmisült kártya pótlása:
- évi egy alkalommal, díjmentesen Kiadó kártya elvesztésének (megsemmisülésének, megsérülésének, törzsadat változása) esetén pótkártyát ad ki, kártyabirtokos részére,
-a kártya pótlására, kártyabirtokos írásbeli igénylésére kerül sor, 90 napon belül, a Kiadó költségére. A kártya megújítása és újraérvényesítése
A Délmagyarország/Délvilág Hűségkártyák a kibocsátás tárgyévében érvényesek, azaz a tárgyév január 1. napjától a tárgyév december 31. napjáig. Az érvényesség lejártakor a Délmagyarország/Délvilág a kártyát automatikusan megújítja, amennyiben a jogosultsági feltételek továbbra is fennállnak.
A megújítás módja: a kibocsátó egy új, érvényesség-lejárati időpontot tartalmazó kártyát küld a jogosultak részére.
A